Bel 0900 - 0305
Bellers vertellen
'U bent de eerste die bevestigt dat wat ik doormaak absurd is. Ik begon al aan mijzelf te twijfelen.'
'Ik ben zeer tevreden!'
'Goed advies gehad via de Nationale Hulplijn Woonoverlast, waar ik zelf nog niet aan had gedacht.'
'Het was een heel fijn gesprek, u heeft goed naar mij geluisterd, ik waardeer dit, ook fijn dat ik weer terug kan bellen als het nodig is.'
'Ik nam contact op met de Woonbond voor een vraag over overlast. De Woonbond adviseerde mij contact op te nemen met de NHW voor een advies.'
'Vanwege overlast in de straat heb ik contact opgenomen met de woningcorporatie, de politie en de gemeente. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd, althans dat gevoel kreeg ik. Ten einde raad heb ik met de Ombudsman gebeld. De Ombudsman adviseerde mij contact op te nemen met de NHW. Heb een advies gekregen waar ik iets mee kan.'
'Ik heb al anderhalf jaar last van de buren. Gesproken met diverse instanties zoals verhuurder, politie en GGD. Helaas zonder resultaat. De NHW heeft mijn verhaal aangehoord en adviezen gegeven. Ik was heel tevreden, met name vanwege het luisterend oor.'
'Ik heb er de balen van. Ik heb verschillende instanties gebeld: zonder enig resultaat. Toen maar de NHW gebeld.'
'Ik ben erg dankbaar dat ik via de Nationale Ombudsman in contact ben gekomen met de NHW, waar heel goed is geluisterd naar mijn verhaal en ik bruikbare adviezen heb gekregen.'
'Ik vind het hartstikke prettig met jou gesproken te hebben, want jij begrijpt mij. De instanties vinden mij niet in hun plaatje passen.'
'Ik ben blij dat ik u gebeld heb en dat er geluisterd is naar mijn verhaal. Ga inderdaad proberen wat u heeft aangeraden.'